Zadzwoń

+48 56 661 96 07

Godziny otwarcia

pn-pt 6:15-17:00

Adres

ul. Gagarina 210, 87-100 Toruń
Dostępność cyfrowa

Dostępność cyfrowa

Język angielski

Nauczyciel prowadzący: Maria Jędrzejewska

Maj

Zabawy z językiem angielskim w przedszkolu grupa 3 – latki

Temat tygodnia: 05 – 09/05 Let’s go shopping ( Chodźmy na zakupy)

  • Can I have an apple, please? – utrwalenie słownictwa związanego z jedzeniem, zabawkami, ubraniami, artykułami papierniczymi
  • Can I have a pencil, please? – dialog: odgrywanie wysłuchanego dialogu
  • konstrukcja:
  • Can I have a (toy/doll…) please?
  • Yes, here you are.
  • Thank you.
  • Let,s go shopping
  • Welcome to my shop – odgrywanie scenek

Temat tygodnia: 12 – 16/05 Jobs

  • Jobs – poznanie nazw zawodów: teacher, doctor, firefighter, police officer
  • Charades – zabawa naśladowcza
  • I want to be a firefighter – poznanie konstrukcji: I want to be + nazwa zawodu
  • I want to be a firefighter- słuchanie dialogu, nagrania i wybranie ilustracji z zawodami, które Billy i Ella chcą wykonywać
  • Teachers stop, dancers go! – zabawa ruchowa

Temat tygodnia: 19 – 23/05 My feelings ( Moje uczucia)

  • Are you angry? – nazwy emocji:happy, sad, angry, scared
  • Show me your angry face – zabawa naśladowcza
  • Emotions
  • Are you happy? – zabawy z piosenką: dialogi: Are you sad? Yes, I,m sad

Temat tygodnia: 26 – 30/05 English games ( Angielskie zabawy)

  • What’s your favourite game? – typowe angielskie zabawy: Hide and seek, Got you, Catch!, Statues, The floor is lava
  • What’s your favourite game? – rozmowa przy kartach demonstracyjnych
  • Hide and seek – zabawa ruchowa
  • English games
  • Statues, Catch! – zabawy ruchowe

Zabawy z językiem angielskim w przedszkolu grupy 4-latki

Temat tygodnia: 05 – 09/05 Let’s go shopping ( Chodźmy na zakupy)

  • Can I have an apple, please? – utrwalenie słownictwa związanego z jedzeniem, zabawkami, ubraniami, artykułami papierniczymi
  • Can I have a pencil, please? – dialog: odgrywanie wysłuchanego dialogu
  • konstrukcja:
  • Can I have a (toy/doll…) please?
  • Yes, here you are.
  • Thank you.
  • Let,s go shopping
  • Welcome to my shop – odgrywanie scenek

Temat tygodnia: 12 – 16/05 Jobs

  • Jobs – poznanie nazw zawodów: teacher, doctor, firefighter, police officer
  • Charades – zabawa naśladowcza
  • I want to be a firefighter – poznanie konstrukcji: I want to be + nazwa zawodu
  • I want to be a firefighter- słuchanie dialogu, nagrania i wybranie ilustracji z zawodami, które Billy i Ella chcą wykonywać
  • Teachers stop, dancers go! – zabawa ruchowa

Temat tygodnia: 19 – 23/05 My feelings ( Moje uczucia)

  • Are you angry? – nazwy emocji:happy, sad, angry, scared
  • Show me your angry face – zabawa naśladowcza
  • Emotions
  • Are you happy? – zabawy z piosenką: dialogi: Are you sad? Yes, I,m sad

Temat tygodnia: 26 – 30/05 English games ( Angielskie zabawy)

  • What’s your favourite game? – typowe angielskie zabawy: Hide and seek, Got you, Catch!, Statues, The floor is lava
  • What’s your favourite game? – rozmowa przy kartach demonstracyjnych
  • Hide and seek – zabawa ruchowa
  • English games
  • Statues, Catch! – zabawy ruchowe

Zabawy z językiem angielskim w przedszkolu grupy 4-6- latki

Temat tygodnia: 03 – 07/03 Daily routine (codzienne czynności)

  • Daily routine (porządek dnia) – wyrażenia związane z przebiegiem dnia:
  • wake up, go to sleep, play with friends, take a shower, get dressed, brush teeth
  • What do you do every day?- inscenizacja ruchowa w oparciu o wysłuchany dialog
  • Morning, afternoon and night- zabawa słownikowa
  • Daily routine – zabawa ruchowa
  • What do you do every day? (co robisz codziennie)
  • Zabawy w oparciu o piosenkę: That’s what you do every day
  • Hit the word – zabawa spostrzegawcza

Temat tygodnia: 10 – 14/03 Day and night ( dzień i noc)

  • In the morning I wake up (rano się budzę)
  • At seven o’clock I get up – poznanie nazw godzin
  • Hours – zabawa słownikowa
  • zabawy ruchowe: Catch the ball, Words race
  • What do you have for breakfast? (co jesz na śniadanie) – nazwy posiłków: breakfast, dinner, supper
  • What do you have for breakfast? – rozmowy o tym co dzieci jedzą na śniadanie, obiad, kolację z wykorzystaniem kart obrazkowych
  • What’s the time Mr Woolf? – zabawa ruchowa

Temat tygodnia: 17 – 21/03 Animals (zwierzęta)

  • What does a cat say? (co mówi kot) nazwy zwierząt: lion, cat, dog, mouse
  • i nazwy dźwięków przez nie wydawanych: roar, meow, woof, squeak
  • Cat says”meow”- zabawa dźwiękonaśladowcza
  • Find – zabawa ruchowa
  • Guess the animal ( zgadnij jakie to zwierzę)
  • Guess the animal- zabawa słuchowa
  • Charades – zabawa naśladowcza
  • King of animals – zabawa ruchowa

Temat tygodnia: 24 – 28/03 Farm animals (zwierzęta na farmie)

  • Farm animals – poznanie nazw zwierząt wiejskich i odgłosów jakie wydają
  • sheep, rabbit, cow, pig, horse, hen, duck 'baa-baa’, 'moo-moo’, 'oink-oink’, 'neigh
  • ’cluck- cluck’, 'quack’
  • Cats and dogs – zabawa ruchowa
  • Memory game – zabawa spostrzegawcza
  • Sleeping cat – zabawa ruchowa
  • What animal is this? (jakie to zwierzę)
  • I love guessing games- odgadywanie zwierząt po opisie słownym jego wyglądu oraz nazwie odgłosu
  • What animal is this? – zabawa słownikowa
  • Catch the ball – zabawa ruchowa

Zabawy z językiem angielskim w przedszkolu grupy 5- latki

Temat tygodnia: 05 – 09/05 Let’s go shopping ( Chodźmy na zakupy)

  • Can I have an apple, please? – utrwalenie słownictwa związanego z jedzeniem, zabawkami, ubraniami, artykułami papierniczymi, słowa: trolley (wózek sklepowy), cake ( ciastko), ice cream (lody), sweets (słodycze).
  • Can I have a pencil, please? – dialog: odgrywanie wysłuchanego dialogu
  • konstrukcja:
  • Can I have a (toy/doll…) please?
  • Yes, here you are. No, I’m sorry, I don’t have a ( toy/doll…)
  • Thank you.
  • How much is it? (Ile to kosztuje?)
  • It’s 3 zlotys.
  • What can you find in the shop?- zabawa słownikowa
  • Let,s go shopping
  • Welcome to my shop – odgrywanie scenek
  • Words race – zabawa ruchowa
  • How much is it? – zabawa matematyczna

Temat tygodnia: 12 – 16/05 Jobs

  • Jobs – poznanie nazw zawodów: teacher, doctor, firefighter, police officer, singer, dancer, actor/actress, photographer
  • Charades – zabawa naśladowcza
  • Hit the word – zabawa spostrzegawcza
  • I want to be a firefighter – poznanie konstrukcji: I want to be + nazwa zawodu
  • I want to be a police officer- słuchanie dialogu, nagrania i wybranie ilustracji z zawodami, które Billy, Ella, Kuba i Dora chcą wykonywać
  • Catch the ball! – zabawa ruchowa

Temat tygodnia: 19 – 23/05 My feelings ( Moje uczucia)

  • Are you angry? nazwy emocji:happy, sad, angry, scared, interested, bored, disgusted
  • Face drawing – rysowanie w parach
  • Bingo! – gra słownikowa
  • Emotions
  • How are you feeling? – zabawy z piosenką
  • What did I say? – zabawa słuchowa
  • Board game – gra planszowa

Temat tygodnia: 26 – 30/05 English games ( Angielskie zabawy)

  • What’s your favourite game? – typowe angielskie zabawy: What’s the time, Mr Woolf?, British buldog, Statues, Rock, paper, scissors, Stuck in the mud, Help!, Big bag toss
  • What’s your favourite game? – rozmowa na temat ulubionych zabaw
  • What’s the time, Mr Woolf?, British buldog, Statues – zabawy ruchowe
  • English games
  • Rock, paper, scissors, Stuck in the mud, Help!, Big bag toss- zabawy ruchowe

Zabawy z językiem angielskim w przedszkolu grupy 4-6- latki

Temat tygodnia: 05 – 09/05 Let’s go shopping ( Chodźmy na zakupy)

  • Can I have an apple, please? – utrwalenie słownictwa związanego z jedzeniem, zabawkami, ubraniami, artykułami papierniczymi, słowa: trolley (wózek sklepowy), cake ( ciastko), ice cream (lody), sweets (słodycze).
  • Can I have a pencil, please? – dialog: odgrywanie wysłuchanego dialogu
  • konstrukcja:
  • Can I have a (toy/doll…) please?
  • Yes, here you are. No, I’m sorry, I don’t have a ( toy/doll…)
  • Thank you.
  • How much is it? (Ile to kosztuje?)
  • It’s 3 zlotys.
  • What can you find in the shop?- zabawa słownikowa
  • Let,s go shopping
  • Welcome to my shop – odgrywanie scenek
  • Words race – zabawa ruchowa
  • How much is it? – zabawa matematyczna

Temat tygodnia: 12 – 16/05 Jobs

  • Jobs – poznanie nazw zawodów: teacher, doctor, firefighter, police officer, singer, dancer, actor/actress, photographer, scientist
  • Charades – zabawa naśladowcza
  • Hit the word – zabawa spostrzegawcza
  • I want to be a firefighter – poznanie konstrukcji: I want to be + nazwa zawodu
  • I want to be a singer- słuchanie dialogu, nagrania i wybranie ilustracji z zawodami, które Billy, Ella,Mark, Kuba i Dora chcą wykonywać
  • Catch the ball! – zabawa ruchowa
  • Teachers stop, dancers go! – zabawa ruchowa

Temat tygodnia: 19 – 23/05 My feelings ( Moje uczucia)

  • Are you angry? nazwy emocji:happy, sad, angry, scared, interested, bored, disgusted
  • Show me your angry face – zabawa naśladowcza
  • What,s missing – zabawa spostrzegawcza
  • Hit the word – zabawa spostrzegawcza
  • Emotions
  • I’m happy – zabawy z piosenką
  • Show the emotion – zabawa naśladowcza
  • Guess the emotion – zagadki obrazkowe

Temat tygodnia: 26 – 30/05 English games ( Angielskie zabawy)

  • What’s your favourite game? typowe angielskie zabawy: Got you!, British buldog, Tag, you are it, Eeny, meeny, miny, moe, The floor is lava, Are you Bob?
  • British buldog, Tag, Simon says – zabawy ruchowe
  • English games
  • Are you Bob?, Catch!, The floor is lava – zabawy ruchowe

Zabawy z językiem angielskim w przedszkolu grupy 6- latki

Temat tygodnia: 05 – 09/05 Let’s go shopping ( Chodźmy na zakupy)

  • Can I have an apple, please? – utrwalenie słownictwa związanego z jedzeniem, zabawkami, ubraniami, artykułami papierniczymi, słowa: trolley (wózek sklepowy), cake ( ciastko), ice cream (lody), sweets (słodycze).
  • Can I have a pencil, please? – dialog: odgrywanie wysłuchanego dialogu
  • konstrukcja:
  • Can I have a (toy/doll…) please?
  • Yes, here you are. No, I’m sorry, I don’t have a ( toy/doll…)
  • Thank you.
  • How much is it? (Ile to kosztuje?)
  • It’s 3 zlotys.
  • What can you find in the shop?- zabawa słownikowa
  • Shopping list bingo – zabawa spostrzegawcza
  • Let,s go shopping
  • Welcome to my shop – odgrywanie scenek
  • Words race – zabawa ruchowa
  • Memory game – zabawa spostrzegawcza
  • How much is it? – zabawa matematyczna

Temat tygodnia: 12 – 16/05 Jobs

  • Jobs – poznanie nazw zawodów: teacher, doctor, firefighter, police officer, singer, dancer, actor/actress, photographer, scientist
  • In the blink of an eye – zabawa spostrzegawcza
  • Stop! You’re a scientist– zabawa ruchowa
  • I want to be a firefighter – poznanie konstrukcji: I want to be + nazwa zawodu
  • I want to be a Singer- słuchanie dialogu, nagrania i wybranie ilustracji z zawodami, które Billy, Ella,Mark, Kuba i Dora chcą wykonywać
  • Catch the ball! – zabawa ruchowa
  • Board game – zabawa słownikowa

Temat tygodnia: 19 – 23/05 My feelings ( Moje uczucia)

  • Are you angry? nazwy emocji:happy, sad, angry, scared, interested, bored, disgusted
  • Noughts&crosses – gra w parach
  • Action race – rysowanie na czas
  • Emotions
  • How are you feeling today?- zabawy z piosenką
  • Wheel of fortune – zabawa słownikowa
  • Hit the word – zabawa spostrzegawcza

Temat tygodnia: 26 – 30/05 English games ( Angielskie zabawy)

  • What’s your favourite game? – typowe angielskie zabawy:
  • Who stole the cookies from the cookie jar?, Pin the tail on the donkey, Piggy in the middle, Thumb war, One, two, three, four I win thumb-o-war!
  • Who stole the cookies from the cookie jar?, Pin the tail on the donkey – zabawy ruchowe
  • English games
  • Piggy in the middle, Thumb war, Duck, duck, goose – zabawy ruchowe

Słowniczek 3-4 – latki

wyrazy:

  • happy – szczęśliwa/y
  • sad – smutna/y
  • angry – zdenerwowana/y
  • scared – przestraszona/y
  • teacher – nauczyciel/ka
  • doctor – lekarz/ lekarka
  • firefighter – strażak
  • police officer – policjant/ka
  • Can I have a (toy/doll…) please? – Czy mogę prosić zabawkę?
  • Yes, here you are. – Tak, proszę
  • Thank you. – Dziękuję
  • Are you sad? – Czy jesteś smutna/y?
  • Yes, I,m sad – Tak jestem smutna/y

Słowniczek 5 -6 – latki

wyrazy:

  • happy – szczęśliwa/y
  • sad – smutna/y
  • angry – zdenerwowana/y
  • scared – przestraszona/y
  • interested – zainteresowana/y
  • bored – znudzona/y
  • disgusted – zniesmaczona/y
  • teacher – nauczyciel/ka
  • doctor – lekarz/ lekarka
  • firefighter – strażak
  • police officer – policjant/ka
  • dancer – tancerka/ tancerz
  • singer – piosenkarka/ piosenkarz
  • actor – aktor
  • actress – aktorka
  • scientist – naukowiec
  • photographer – fotograf
  • Can I have a (toy/doll…) please? – Czy mogę prosić zabawkę?
  • Yes, here you are. – Tak, proszę
  • No, I’m sorry, I don’t have a ( toy/doll…) – Przepraszam ale nie mam zabawki.
  • Thank you. – Dziękuję
  • Are you sad? – Czy jesteś smutna/y?
  • Yes, I,m sad – Tak jestem smutna/y
  • How much is it? – Ile to kosztuje?
  • It’s 3 zloty – 3 złote