Zadzwoń

+48 56 661 96 07

Godziny otwarcia

pn-pt 6:15-17:00

Adres

ul. Gagarina 210, 87-100 Toruń
Dostępność cyfrowa

Dostępność cyfrowa

Język angielski

Nauczyciel prowadzący: Maria Jędrzejewska

Kwiecień

Zabawy z językiem angielskim w przedszkolu grupa 3 – latki

Temat tygodnia: 03 – 07/03 Daily routine (codzienne czynności)

  • Daily routine (porządek dnia)- wyrażenia związane z przebiegiem dnia:
  • wake up, go to sleep, play with friends, take a shower, get dressed
  • What do you do every day?- inscenizacja ruchowa w oparciu o wysłuchany dialog
  • Flashcards fun – zabawa słownikowa
  • What do you do every day? (co robisz codziennie)
  • Zabawy w oparciu o piosenkę: Every Day

Temat tygodnia: 10 – 14/03 Day and night ( dzień i noc)

  • In the morning I wake up (rano się budzę)
  • What do you do in the morning?- słowa związane z porami dnia:
  • morning, afternoon, night
  • Morning, afternoon, night – zabawa słownikowa
  • What do you have for breakfast? (co jesz na śniadanie)
  • What do you have for breakfast?- nazwy posiłków: breakfast, dinner, supper
  • My breakfast / dinner / supper – zabawa słownikowa

Temat tygodnia: 17 – 21/03 Animals (zwierzęta)

  • What does a cat say? (co mówi kot) – nazwy zwierząt: lion, cat, dog, mouse
  • i nazwy dźwięków przez nie wydawanych: roar, meow, woof, squeak
  • Cat says”meow”- zabawa dźwiękonaśladowcza
  • Guess the animal ( zgadnij jakie to zwierzę)
  • Guess the animal- zabawa słuchowa
  • Simon says- zabawa ruchowa

Temat tygodnia: 24 – 28/03 Farm animals (zwierzęta na farmie)

  • Farm animals- poznanie nazw zwierząt wiejskich i odgłosów jakie wydają
  • sheep, rabbit, 'baa-baa’
  • I don,t know this animal – zabawa słownikowa w oparciu o dialog
  • Animal noises – zabawa słuchowa
  • What animal is this? (jakie to zwierzę)
  • It says 'squeak’- odgadywanie zwierząt po opisie słownym jego wyglądu oraz nazwie odgłosu
  • Charades – zabawa ruchowo- naśladowcza

Zabawy z językiem angielskim w przedszkolu grupy 4-latki

Temat tygodnia: 03 – 07/03 Daily routine (codzienne czynności)

  • Daily routine (porządek dnia)- wyrażenia związane z przebiegiem dnia:
  • wake up, go to sleep, play with friends, take a shower, get dressed
  • What do you do every day?- inscenizacja ruchowa w oparciu o wysłuchany dialog
  • Flashcards fun – zabawa słownikowa
  • What do you do every day? (co robisz codziennie)
  • Zabawy w oparciu o piosenkę: Every Day

Temat tygodnia: 10 – 14/03 Day and night ( dzień i noc)

  • In the morning I wake up (rano się budzę)
  • What do you do in the morning?- słowa związane z porami dnia:
  • morning, afternoon, night
  • Morning, afternoon, night – zabawa słownikowa
  • What do you have for breakfast? (co jesz na śniadanie)
  • What do you have for breakfast?- nazwy posiłków: breakfast, dinner, supper
  • My breakfast / dinner / supper – zabawa słownikowa

Temat tygodnia: 17 – 21/03 Animals (zwierzęta)

  • What does a cat say? (co mówi kot) – nazwy zwierząt: lion, cat, dog, mouse
  • i nazwy dźwięków przez nie wydawanych: roar, meow, woof, squeak
  • Cat says”meow”- zabawa dźwiękonaśladowcza
  • Guess the animal ( zgadnij jakie to zwierzę)
  • Guess the animal- zabawa słuchowa
  • Simon says- zabawa ruchowa

Temat tygodnia: 24 – 28/03 Farm animals (zwierzęta na farmie)

  • Farm animals- poznanie nazw zwierząt wiejskich i odgłosów jakie wydają
  • sheep, rabbit, 'baa-baa’
  • I don,t know this animal – zabawa słownikowa w oparciu o dialog
  • Animal noises – zabawa słuchowa
  • What animal is this? (jakie to zwierzę)
  • It says 'squeak’- odgadywanie zwierząt po opisie słownym jego wyglądu oraz nazwie odgłosu
  • Charades – zabawa ruchowo- naśladowcza

Zabawy z językiem angielskim w przedszkolu grupy 4-6- latki

Temat tygodnia: 03 – 07/03 Daily routine (codzienne czynności)

  • Daily routine (porządek dnia) – wyrażenia związane z przebiegiem dnia:
  • wake up, go to sleep, play with friends, take a shower, get dressed, brush teeth
  • What do you do every day?- inscenizacja ruchowa w oparciu o wysłuchany dialog
  • Morning, afternoon and night- zabawa słownikowa
  • Daily routine – zabawa ruchowa
  • What do you do every day? (co robisz codziennie)
  • Zabawy w oparciu o piosenkę: That’s what you do every day
  • Hit the word – zabawa spostrzegawcza

Temat tygodnia: 10 – 14/03 Day and night ( dzień i noc)

  • In the morning I wake up (rano się budzę)
  • At seven o’clock I get up – poznanie nazw godzin
  • Hours – zabawa słownikowa
  • zabawy ruchowe: Catch the ball, Words race
  • What do you have for breakfast? (co jesz na śniadanie) – nazwy posiłków: breakfast, dinner, supper
  • What do you have for breakfast? – rozmowy o tym co dzieci jedzą na śniadanie, obiad, kolację z wykorzystaniem kart obrazkowych
  • What’s the time Mr Woolf? – zabawa ruchowa

Temat tygodnia: 17 – 21/03 Animals (zwierzęta)

  • What does a cat say? (co mówi kot) nazwy zwierząt: lion, cat, dog, mouse
  • i nazwy dźwięków przez nie wydawanych: roar, meow, woof, squeak
  • Cat says”meow”- zabawa dźwiękonaśladowcza
  • Find – zabawa ruchowa
  • Guess the animal ( zgadnij jakie to zwierzę)
  • Guess the animal- zabawa słuchowa
  • Charades – zabawa naśladowcza
  • King of animals – zabawa ruchowa

Temat tygodnia: 24 – 28/03 Farm animals (zwierzęta na farmie)

  • Farm animals – poznanie nazw zwierząt wiejskich i odgłosów jakie wydają
  • sheep, rabbit, cow, pig, horse, hen, duck 'baa-baa’, 'moo-moo’, 'oink-oink’, 'neigh
  • ’cluck- cluck’, 'quack’
  • Cats and dogs – zabawa ruchowa
  • Memory game – zabawa spostrzegawcza
  • Sleeping cat – zabawa ruchowa
  • What animal is this? (jakie to zwierzę)
  • I love guessing games- odgadywanie zwierząt po opisie słownym jego wyglądu oraz nazwie odgłosu
  • What animal is this? – zabawa słownikowa
  • Catch the ball – zabawa ruchowa

Zabawy z językiem angielskim w przedszkolu grupy 5- latki

Temat tygodnia: 03 – 07/03 Daily routine (codzienne czynności)

  • Daily routine (porządek dnia)- wyrażenia związane z przebiegiem dnia:
  • wake up, go to sleep, play with friends, take a shower, get dressed
  • What do you do every day?- inscenizacja ruchowa w oparciu o wysłuchany dialog
  • Flashcards fun – zabawa słownikowa
  • What do you do every day? (co robisz codziennie)
  • Zabawy w oparciu o piosenkę: Every Day

Temat tygodnia: 10 – 14/03 Day and night ( dzień i noc)

  • In the morning I wake up (rano się budzę)
  • What do you do in the morning?- słowa związane z porami dnia:
  • morning, afternoon, night
  • Morning, afternoon, night – zabawa słownikowa
  • What do you have for breakfast? (co jesz na śniadanie)
  • What do you have for breakfast?- nazwy posiłków: breakfast, dinner, supper
  • My breakfast / dinner / supper – zabawa słownikowa

Temat tygodnia: 17 – 21/03 Animals (zwierzęta)

  • What does a cat say? (co mówi kot) – nazwy zwierząt: lion, cat, dog, mouse
  • i nazwy dźwięków przez nie wydawanych: roar, meow, woof, squeak
  • Cat says”meow”- zabawa dźwiękonaśladowcza
  • Guess the animal ( zgadnij jakie to zwierzę)
  • Guess the animal- zabawa słuchowa
  • Simon says- zabawa ruchowa

Temat tygodnia: 24 – 28/03 Farm animals (zwierzęta na farmie)

  • Farm animals- poznanie nazw zwierząt wiejskich i odgłosów jakie wydają
  • sheep, rabbit, 'baa-baa’
  • I don,t know this animal – zabawa słownikowa w oparciu o dialog
  • Animal noises – zabawa słuchowa
  • What animal is this? (jakie to zwierzę)
  • It says 'squeak’- odgadywanie zwierząt po opisie słownym jego wyglądu oraz nazwie odgłosu
  • Charades – zabawa ruchowo- naśladowcza

Zabawy z językiem angielskim w przedszkolu grupy 4-6- latki

Temat tygodnia: 03 – 07/03 Daily routine (codzienne czynności)

  • Daily routine (porządek dnia) – wyrażenia związane z przebiegiem dnia:
  • wake up, go to sleep, play with friends, take a shower, get dressed, brush teeth
  • What do you do every day?- inscenizacja ruchowa w oparciu o wysłuchany dialog
  • Morning, afternoon and night- zabawa słownikowa
  • Daily routine – zabawa ruchowa
  • What do you do every day? (co robisz codziennie)
  • Zabawy w oparciu o piosenkę: That’s what you do every day
  • Hit the word – zabawa spostrzegawcza

Temat tygodnia: 10 – 14/03 Day and night ( dzień i noc)

  • In the morning I wake up (rano się budzę)
  • At seven o’clock I get up – poznanie nazw godzin
  • Hours – zabawa słownikowa
  • zabawy ruchowe: Catch the ball, Words race
  • What do you have for breakfast? (co jesz na śniadanie) – nazwy posiłków: breakfast, dinner, supper
  • What do you have for breakfast? – rozmowy o tym co dzieci jedzą na śniadanie, obiad, kolację z wykorzystaniem kart obrazkowych
  • What’s the time Mr Woolf? – zabawa ruchowa

Temat tygodnia: 17 – 21/03 Animals (zwierzęta)

  • What does a cat say? (co mówi kot) nazwy zwierząt: lion, cat, dog, mouse
  • i nazwy dźwięków przez nie wydawanych: roar, meow, woof, squeak
  • Cat says”meow”- zabawa dźwiękonaśladowcza
  • Find – zabawa ruchowa
  • Guess the animal ( zgadnij jakie to zwierzę)
  • Guess the animal- zabawa słuchowa
  • Charades – zabawa naśladowcza
  • King of animals – zabawa ruchowa

Temat tygodnia: 24 – 28/03 Farm animals (zwierzęta na farmie)

  • Farm animals – poznanie nazw zwierząt wiejskich i odgłosów jakie wydają
  • sheep, rabbit, cow, pig, horse, hen, duck 'baa-baa’, 'moo-moo’, 'oink-oink’, 'neigh
  • ’cluck- cluck’, 'quack’
  • Cats and dogs – zabawa ruchowa
  • Memory game – zabawa spostrzegawcza
  • Sleeping cat – zabawa ruchowa
  • What animal is this? (jakie to zwierzę)
  • I love guessing games- odgadywanie zwierząt po opisie słownym jego wyglądu oraz nazwie odgłosu
  • What animal is this? – zabawa słownikowa
  • Catch the ball – zabawa ruchowa

Zabawy z językiem angielskim w przedszkolu grupy 6- latki

Temat tygodnia: 03 – 07/03 Daily routine (codzienne czynności)

  • Daily routine (porządek dnia) – wyrażenia związane z przebiegiem dnia:
  • wake up, go to sleep, play with friends, take a shower, get dressed, brush teeth, take a bath
  • What do you do every day?- inscenizacja ruchowa w oparciu o wysłuchany dialog
  • Morning, afternoon and night- zabawa słownikowa
  • Daily routine – zabawa ruchowa
  • Through the keyhole- zabawa spostrzegawcza
  • What do you do every day? (co robisz codziennie)
  • Zabawy w oparciu o piosenkę: My day
  • Simon says– zabawa ruchowa
  • My daily routine – zabawa słownikowa

Temat tygodnia: 10 – 14/03 Day and night ( dzień i noc)

  • In the morning I wake up (rano się budzę)
  • At seven o’clock I get up – poznanie nazw godzin
  • Hours – zabawa słownikowa
  • zabawy ruchowe: Catch the ball, Words race
  • What’s the time, Mr Woolf?
  • What do you have for breakfast? (co jesz na śniadanie)
  • nazwy posiłków: breakfast, dinner, supper
  • What do you do at 4 o’clock – opowiadanie o swoim dniu
  • What do you have for breakfast?- rozmowa na temat posiłków i potraw
  • My breakfast, dinner, supper – zabawa słownikowa z wykorzystaniem kart obrazkowych

Temat tygodnia: 17 – 21/03 Animals (zwierzęta)

  • What does a cat say? (co mówi kot)
  • nazwy zwierząt: lion, cat, dog, mouse
  • i nazwy dźwięków przez nie wydawanych: roar, meow, woof, squeak
  • Cat says”meow”- zabawa dźwiękonaśladowcza
  • zabawy ruchowe: Cats and dogs, Find…, Sleeping cat
  • Guess the animal ( zgadnij jakie to zwierzę)
  • Guess the animal- zabawa słuchowa
  • Charades – zabawa naśladowcza
  • Catch the ball- zabawa ruchowa
  • Drawing dictation – rysowanie wg instrukcji

Temat tygodnia: 24 – 28/03 Farm animals (zwierzęta na farmie)

  • Farm animals
  • poznanie nazw zwierząt wiejskich i odgłosów jakie wydają
  • sheep, rabbit, cow, pig, horse, hen, duck, chicken, goat 'baa-baa’, 'moo-moo’, 'oink-oink’, 'neigh’ 'cluck- cluck’, 'quack’, 'cheep-cheep’, 'maa-maa’
  • I don’t know this animal – dialog
  • Animal noises – zabawa słuchowa
  • Lip reading – zabawa słownikowa
  • What animal is this? (jakie to zwierzę)
  • Guessing games- odgadywanie zwierząt po opisie słownym jego wyglądu oraz nazwie odgłosu
  • What animal is this? – zabawa słownikowa
  • Changed places– zabawa ruchowa

Słowniczek 3-4 – latki

wyrazy:

  • wake up – obudzić się
  • go to sleep – iść spać
  • play with friends – bawić się z kolegami
  • take a shower – brać prysznic
  • get dressed – ubrać się
  • brush teeth – umyć zęby
  • in the morning – rano
  • in the afternoon – po południu
  • at night – w nocy
  • breakfast – śniadanie
  • dinner – obiad
  • supper – kolacja
  • lion – lew
  • cat – kot
  • dog – pies
  • mouse – mysz
  • sheep – owca
  • rabbit – królik
  • cow – krowa
  • pig – świnia
  • horse – koń

Słowniczek 5 -6 – latki

wyrazy:

  • wake up – obudzić się
  • go to sleep – iść spać
  • play with friends – bawić się z kolegami
  • take a shower – brać prysznic
  • get dressed – ubrać się
  • brush teeth – umyć zęby
  • take a bath – wykąpać się
  • in the morning – rano
  • in the afternoon – po południu
  • at night – w nocy
  • breakfast – śniadanie
  • dinner – obiad
  • supper – kolacja
  • lion – lew
  • cat – kot
  • dog – pies
  • mouse – mysz
  • sheep – owca
  • rabbit – królik
  • cow – krowa
  • pig – świnia
  • horse – koń
  • hen – kura
  • duck – kaczka
  • goat – koza