Smerfy
Nauczyciele prowadzący: Natalia Krawczinska, Malwina Sobierajska
Luty
Magiczna moc bajek – realizacja Międzynarodowego Projektu Czytelniczego
- Różni, a jednak podobni- rozmowa na podstawie opowiadania połączona z działaniem, (stworzenie kodeksu dobrego zachowania), zestaw ćwiczeń gimnastycznych prowadzonych metodą zadaniową
- Jestem szczęśliwy – malowanie farbami, zabawa rytmiczno – ruchowa do piosenki
- W krainie dobrych manier i czarodziejskich słów – teatrzyk Kamishibai, zestaw ćwiczeń gimnastycznych prowadzonych metodą zadaniową
- Sklep z rozmiarami, Klucz do uczenia się, sesja 58; zestaw ćwiczeń gimnastycznych prowadzonych metodą zadaniową.
- Niepełnosprawni są wśród nas – zagadki, zabawa rytmiczno – ruchowa do piosenki
Kim będę, gdy dorosnę?
- Zawody z przeszłości – rozmowa na podstawie ilustracji, zestaw ćwiczeń gimnastycznych z elementami W. Sherbone
- Zawody moich rodziców- rozmowa na podstawie opowiadania M. Czoik – Nowickiej, zestaw ćwiczeń gimnastycznych z elementami W. Sherbone
- Gdy dorosnę będę – rysowanie pastelami, zabawa rytmiczno- ruchowa do piosenki
- Czerwone i okrągłe, Klucz do uczenia się, sesja 59; zestaw ćwiczeń gimnastycznych z elementami W. Sherbone
- Sprzęty dawniej i dziś- rozmowa na podstawie filmu edukacyjnego, konstruowanie z nieużytków
Toruń nasze miasto
- Wycieczka po Toruniu z przewodnikiem
- Nasze miasto Toruń” – Rozmowa na podstawie ilustracji oraz albumów przyniesionych przez dzieci, Zestaw ćwiczeń gimnastycznych
- Poznajemy nasz region- film edukacyjny, zabawa rytmiczno – ruchowa do piosenki
- Loteria kolorów i kształtów, Klucz do uczenia się, sesja 60; zestaw ćwiczeń gimnastycznych z elementami gimnastyki twórczej Labana
- Co wiem o Toruniu – zagadki, wyklejanka
Klucz do uczenia się
Sesja 58, Sklep z rozmiarami
Sesja 59, Czerwone i okrągłe,
Sesja 60, Loteria kolorów i kształtów
Konstrukcje
Wystarczająco wysoki i szeroki- budowanie bram i wejść, sesja 16
Wejście do królestwa kształtów- budowanie ozdobnych bram i drzwi, sesja 17
Budowanie wieży z bramami – budowanie zgodnie z przykładem, ukryta konstrukcja, ocena diagnostyczna
Współpraca z rodzicami i środowiskiem
Rozmowy indywidualne z rodzicami – na życzenie rodziców
Gromadzenie materiałów rysunkowych, potrzebnych do zajęć i zabaw
Wywieszanie w galerii prac dzieci
Zebranie z Rodzicami – 12.02.2025 godz. 17;00
Bal karnawałowy- 5.02.2025