Zadzwoń

+48 56 661 96 07

Godziny otwarcia

pn-pt 6:15-17:00

Adres

ul. Gagarina 210, 87-100 Toruń
Dostępność cyfrowa

Dostępność cyfrowa

Skrzaty

Nauczyciele prowadzący: Anna Klimek-Kwiatkowska, Aleksandra Plesiak

Listopad

W świecie bajek

  1. „Jaka to bajka?” – zabawa dydaktyczna. Zestaw ćwiczeń gimnastycznych z elementami ruchu rozwijającego W. Sherborne.
  2. „Mój ulubiony bohater” – malowanie temperą. Zestaw ćwiczeń gimnastycznych z elementami ruchu rozwijającego W. Sherborne.
  3. „Jeżyk” – nauka piosenki „Wzorzysty witraż”, Klucz do uczenia się, Gąsienice, sesja 48.
  4. „Krasnal” – wyklejanka. Zestaw ćwiczeń gimnastycznych z elementami ruchu rozwijającego W. Sherborne.
  5. „Kółko graniaste” – opracowanie piosenki Metodą Dobrego Startu.

Zestaw ćwiczeń porannych przy muzyce

Zestaw ćwiczeń gimnastycznych z elementami metody ruchu rozwijającego W. Sherborne

Zabawy ruchowe:

  • „Sałatka owocowa”  – zabawa ruchowa bieżna.
  • „Woda z dachu kap, kap, kap” – zabawa ruchowa kształtująca mięśnie szyi.
  • „Pajacyk z laleczką” – zabawa ruchowa z elementem biegu.

Jesienna pogoda

  1. „Zagadki w deszczu” – zabawa tematyczna. Zestaw ćwiczeń gimnastycznych z elementami ruchu rozwijającego W. Sherborne.
  2. ”Wędrówki kropli wody” – zabawa dydaktyczna. „Jeżyk” – zabawa rytmiczno-ruchowa.
  3. „Świat skąpany w deszczu” – malowanie akwarelą. Zestaw ćwiczeń gimnastycznych z elementami ruchu rozwijającego W. Sherborne.
  4. „Razem zróbmy tęczę” – Klucz do uczenia się, Gąsienice, sesja 49. „Jeżyk” – instrumentacja.
  5. „Co pływa, a co tonie w kałuży” – zabawa badawcza. Zestaw ćwiczeń gimnastycznych z elementami ruchu rozwijającego W. Sherborne.

Zabawy ruchowe:

  • „Słonko i deszczyk”  – zabawa orientacyjno-porządkowa
  • „Krople deszczu” – zabawa ruchowa kształtująca mięśnie szyi
  • „Pod parasolem” – zabawa ruchowa z elementem biegu
  • ,,W wodzie’’- zabawa ruchowa

Mali patrioci

  1. „Mieszkam w Polsce” – rozmowa na podstawie ilustracji. Zestaw ćwiczeń gimnastycznych prowadzonych metodą zadaniową.
  2. „Jesteśmy Polką i Polakiem” – nauka piosenki. Przeskakując rzekę”, Klucz do uczenia się, Gąsienice, sesja 50
  3. „Polska – mój kraj” – konstruowanie makiety. Zestaw ćwiczeń gimnastycznych prowadzonych metodą zadaniową.
  4. „Mieszkam w Polsce” – zabawa dydaktyczna z elementami programowania. „Jesteśmy Polką i Polakiem” – zabawa rytmiczno-ruchowa.

Zestaw ćwiczeń porannych

Zestaw ćwiczeń gimnastycznych prowadzonych metodą zadaniową:

Zabawy ruchowe:

  • „Jesienna gimnastyka”  – zabawa ruchowa naśladowcza.
  • „Piłeczka do koszyczka” – zabawa z elementem rzutu.
  • „Tunel”  – zabawa z elementem czworakowania.

Dbamy o zdrowie

  1. „Tymek na tropie dinozaurów” – opowiadanie nauczycielki na podstawie literatury Barbary Szelągowskiej. Zestaw ćwiczeń gimnastycznych z elementami ruchu rozwijającego W. Sherborne.
  2. ”Dlaczego dinozaury wyginęły” – zabawa dydaktyczna.  „Jesteśmy Polką i Polakiem” – instrumentacja.
  3. „Kolorowy dinozaur” – konstruowanie z materiałów przemysłowych. Zestaw ćwiczeń gimnastycznych z elementami ruchu rozwijającego W. Sherborne.
  4. „Wspólne tworzenie wzorków” – Klucz do uczenia się, Gąsienice, sesja 51. Gwiazdeczki – nauka piosenki.
  5. „Poznanie właściwości fizycznych minerałów: soli kamiennej i węgla ” – zabawa badawcza. Zestaw ćwiczeń gimnastycznych z elementami ruchu rozwijającego W. Sherborne.

Zabawy ruchowe:

  • „Jajo dinozaura”  –  zabawa ruchowa z elementem biegu.
  • „Pociąg pełen węgla” – zabawa ruchowa.
  • „Rzeźby solne” – zabawa ruchowa z elementem biegu.
  • ,,Małe i duże dinozaury’’- zabawa orientacyjno-porządkowa.

Klucz do uczenia się

Matematyka 1 – Gąsienice

  • „Wzorzysty witraż” – sesja 48
  • „Razem zróbmy tęczę” – sesja 49
  • „Przeskakując rzekę” – sesja 50
  • „Wspólne tworzenie wzorków” – sesja 51

Konstrukcje – Gąsienice

  • „Spotkanie z rodziną klocków” – przedstawienie klocków – sesja 1
  • „Sześcian w świetle reflektorów” – przedstawienie klocków – sesja 2
  • „Papużko, papużko, czy umiesz to zrobić?” – budowanie przez naśladowanie – sesja 3
  • „Mebelki lalek” – budowanie przez naśladowanie – sesja 4

Współpraca z rodzicami i środowiskiem:

  • Wymiana informacji o dziecku między nauczycielkami a rodzicami.
  • Gromadzenie materiałów rysunkowych, potrzebnych do zajęć i zabaw.